Mistr logistiky

Obsazuje se pozice MISTRA do logistiky!

Náplň práce:

- Koordinační role v řízení pracovníků ve skladu
- Správa docházky a sledování pracovní doby svěřenců v systému docházkové evidence
- Zodpovědnost za kontrolu vykonané práce a dosažení stanovených cílů
- Rozmísťování, skladování a evidence materiálu v souladu s plánem
- Aktivní spolupráce s oddělením kvality a logistiky
- Pracovní režim ve 3 směnáchZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Praxe ve vedoucí pozici
- Dobrá uživatelská znalost PC
- Řidičský průkaz skupiny B
- Pečlivost, spolehlivost
- Ochota pracovat na směny

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Příspěvky (pojištění, stravování, sport,..)
- Bonusy/prémie

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Vedoucí/manažer skladu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GR)
m#kocanova#407187203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?