Odborní účetní všeobecní

Pracovní poměr na dobu určitou s následující smlouvou přechod na dobu neurčitou, pružná pracovní doba.

Náplň práce: účtování pokladny a bankovních transakcí, zpracování a závěrka mezd, zpracování podkladů pro měsíční DPH, komunikace s úřady a bankami, příprava reportů vedení společnosti.

Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, znalost práce v účetním programu POHODA, praxe na pozici účetní alespoň 2 roky, znalost MS Office (Word, Excel), samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu.

Zaměstnavatel nabízí: dlouhodobou perspektivu ve stabilní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vašim znalostem a zkušenostem, prémie za dobré výsledky společnosti, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na dovolenou, sick days.

Kontakt - paní Schröfelová Miroslava, tel.: 603 554 888, e-mail: schrofelova@vodacz.com (pro zaslání životopisu).

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Schröfelová
603 554 888
schrofelova|vodacz#com






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.