Odborní účetní všeobecní

Účtování účetních operací - faktury přijaté i vydané, pokladna, cestovní příkazy, interní doklady - vše v souladu s účetní metodikou firmy, účetními standardy a souvisejícími pravidly a předpisy, kontrola účetních dokladů, jejich evidence a archivace, příprava podkladů pro daňová přiznán, DPH, DPPO, účetní uzávěrka, inventarizace majetku a závazků.
Znalost podvojného účetnictví podmínkou. Software POHODA výhodou. Znalost MS OFFICE (excel)
První kontakt: dolejso@kdhaus.cz

Plat od:
25 000 - 27 000 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
24.04.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radek Dolejší
774 448 832


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Účetní všeobecní

PrahaRAICOM s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

České BudějoviceObchodní akademie, České Buděj
od 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PlzeňArmáda spásy v České republice
od 18 000 Kč

Účetní všeobecní

Hradec KrálovéFa RENE a.s.
34 000 - 37 000 Kč

Účetní všeobecní

RumburkVentos Energy Solutions, a.s.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

PrahaMxB účto s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?