OBCHODNÍ ZÁSTUPCE JUNIOR | PLZEŇSKÝ KRAJ

Přidejte se k našemu týmu! Hledáme dynamického a výsledkově orientovaného kolegu na pozici Obchodního zástupce. Pokud nemáte v oblasti obchodu dlouhou praxi - nevadí. Rádi vám všemu potřebnému naučíme. Staňte se součástí perspektivní společnosti v oblasti služeb. Nabízíme velmi atraktivní produkt a zaměřujeme se zejména na prodej B2B.

Co bude vaší náplní práce?
Akvizice nových klientů
Budování vztahů se svěřenými klienty
Příprava a realizace nabídek, poskytování prezentací a informací našim klientům
Správa klientely v regionu
Účast na propagačních veletrzíchZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

SŠ vzdělání
Praxe na obdobné obchodní pozic (alespoň půl roku) - ideálně s B2B prodejem
Proaktivita
Reprezentativní vystupování
Přesvědčivé komunikační dovednosti
Řidičský průkaz sk. B

Bonusy:

Celkem 25 dní dovolené + za každý odpracovaný rok den volna navíc
3 sick/wellness days a narozeninový den volna
Služební automobil i k soukromým účelům
Multisport karta
Příspěvek na penzijní připojištění až 24 000 Kč/rok
Příspěvek na stravování (stravenková karta)
Individální vzdělávací plán
Sportovní a teambuildingové akce
Příjemné pracovní prostředí
Zvýhodněné SIM karty
Zvýhodněné tankovací karty pro soukromé užití
Občerstvení v kanceláři a další zajímavé benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
S#Svarcova#407030203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?