KONSTRUKTÉR

Chcete se podílet na technických projektech, konstrukci a vývoji nových výrobků, forem? Máte zkušenosti s konstrukcí v CADu? Pokud Vám nedělá problém pracovat s daty v MS Office, pak neváhejte a pošlete životopis!

Pro stále se rozvíjející závod obsazujeme pozici KONSTRUKTÉRA.

Vaší pracovní náplní bude:

- Zajištění konstrukční dokumentace k novým výrobkům (tvorba modelu 3D)
- příprava výkresové dokumentace formy
- návrh a tvorba výkresové dokumentace dle požadavků jednotlivých oddělení
- řešení rizik a problémů v projektu konstrukce
- aplikace nového výrobku, formy ve výroběZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Královéhradecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání technického zaměření
- práce s PC programy pro tvorbu výkresové dokumentace
- znalost práce s daty - Excel, ovládání MS office
- AJ nebo NJ výhodou

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- bonus 10 % z roční hrubé mzdy
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Konstruktér
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
r#konecny#406999203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?