Odborní asistenti v administrativě

KONTAKT : Samková Alena, tel.: 224 930 851, e-mail: a.samkova@vosp.cz Pokud jsme Vás zaujali, budeme se těšit na Váš strukturovaný profesní životopis a motivační dopis, který zašlete na uvedený kontaktní email. Další požadavky: Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména MS Office, český jazyk na výborné úrovni a znalost AJ na středně pokročilé úrovni, velmi dobrý psaný projev, praxe v oblasti školské administrativy výhodou, ochota učit se nové věci, odpovědnost, komunikativnost, pečlivost, trpělivost, vstřícnost, samostatnost, ale také schopnost týmové spolupráce, akční, pohotová, energická a otevřená osobnost schopná samostatně jednat a dotahovat věci do zdárného konce. Popis pracovní pozice: o zajištění chodu sekretariátu školy - pošta, nákupy, kontakt s úřady a institucemi, pochůzky, příprava na různé akce školy, o zabezpečení administrativní obsluhy, spočívající v osobní, telefonické, písemné a elektronické komunikaci, o vedení správy budov - koordinace služeb ve 3 objektech školy - úklid, údržba a recepce; organizace a kontrola rekonstrukčních prací v objektech školy, o zodpovědnost za jednání s dodavateli služeb a dalšími partnery, zpracování objednávek, o zajištění komunikace a kontaktu se všemi zaměstnanci školy, o support účetnictví - evidence faktur, dokladů k platbám kartou, o zodpovědnost za agendu BOZP, PO - vedení kompletní dokumentace, komunikace s dodavatelem, o zajištění majetkové evidence školy, včetně inventarizace, o zajímavá a zodpovědná práce na škole, o smlouva na dobu určitou, po roce možnost přejít na dobu neurčitou. Pokud jsme Vás zaujali, budeme se těšit na Váš strukturovaný profesní životopis a motivační dopis, který zašlete na uvedený kontaktní email. Zaměstnanecké výhody : 6 týdnů dovolené + 3 sick days, odpovídající finanční ohodnocení, roční odměny, příspěvek na stravné, sociální fond, přátelské pracovní prostředí.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.