Ostatní úředníci jinde neuvedení

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění,
- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností)
- zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami,
- výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.

Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice DPH. Mezi další požadavky patří zejména:
- organizační schopnosti, pečlivost, důslednost,
- schopnost analytického a logického myšlení,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office - Word, Excel, Outlook),
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
- ŘP skupiny B výhodou.

Přihlášky doručit nejpozději do 7. 5. 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Trutnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Grünseisen
499801301
jiri#grunseisen|fs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?