Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména: - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Výše platu dle dosažené praxe (PT 10) + zvl. příplatek 3 800 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky zasílejte nejpozději do 29.4.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Kontaktní osoby: Ing. Marek Faltus a Ing. Ivona Sykáčková Tel. 465 678 330 (Ing. Faltus), 466 033 221 (Ing. Sykáčková) e-mail: Marek.Faltus@fs.mfcr.cz, Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
25 540 - 36 520 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
25 540 - 36 520 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
27 190 - 38 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
25 510 - 35 620 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
25 540 - 36 520 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.