Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména:
- zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Výše platu dle dosažené praxe (PT 9) + zvl. příplatek 2 150 Kč + os. ohodnocení po 3 měsících.

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.

Přihlášky doručit nejpozději do 20.5.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Kontaktní osoby: Ing. Ivona Sykáčková, Ing. Jaroslav Trávníček
Tel. 466 033 221 (Ing. Sykáčková), 465 678 300 (Ing. Trávníček)
E-mail: Ivona.Sykackova@fs.mfcr.cz, Jaroslav.Travnicek@fs.mfcr.cz

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Orlicí
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Celník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jaroslav Trávníček
465 678 300
Jaroslav#Travnicek|fs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

NáchodGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 301 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

NáchodGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
24 510 - 34 620 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?