Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

kontakt - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z přidané hodnoty - oblast daňové evidence a účetnictví, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména u daně z příjmu právnických osob, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, a to i mimo sídlo územního pracoviště; - vyhotovování zpráv o daňových kontrolách - sepisování úředních záznamů o místních šetřeních, protokolů o jednání s daňovými subjekty, případně se třetími osobami, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9722283

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 301 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
24 510 - 34 620 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč




Prohlédnuté pracovní nabídky

Obkladači

od 23 640 KčPraha Hbs cz s.r.o.

Lékaři bez atestace (kromě oborů praktického lékařství)

50 000 - 60 000 KčDomažlice Domažlická nemocnice, a.s.

Prodavači potravinářského zboží

21 300 - 23 000 KčOpava Masoma klemensová s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

od 21 300 KčŽatec Ava call spol s r.o.

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.