Docenti na vysokých školách

CHARAKTERISTIKA: manažerská činnost na katedře teorie a dějin výtvarného umění a architektury v oblasti personálního a finančního řízení, v souladu s rozvojem pracoviště v oblastech řízení a koordinace pedagogických, vědecko-výzkumných a publikačních aktivit, a to v návaznosti na strategii rozvoje Fakulty umění a architektury, pedagogická, vědeckovýzkumná a publikační činnost, sebevzdělávací aktivity, příprava a realizace projektů, vedení seminárních, popřípadě disertačních prací. DOVEDNOSTI: kreativní myšlení, schopnost týmové a systematické práce, zodpovědnost organizační schopnosti, tvůrčí aktivitu, schopnost motivovat a vést kolektiv, předpoklady pro řízení pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti, odbornou praxi, vědeckou a publikační činnost v oboru, zkušenosti s řízením týmu výhodou, samostatnost a dobré komunikační schopnosti, pracovní flexibilitu, koncepčnost, odborné kontakty v oboru, minimálně 5 let odborné praxe včetně pedagogické činnosti, zkušenosti s řešením grantových projektů, znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2 (úroveň vyšší a další světové jazyky výhodou), zájem o internacionalizaci pracoviště, zapojování do mezinárodních akademických sítí VZDĚLÁNÍ: ukončené magisterské vysokoškolské vzdělání v oboru teorie a dějin výtvarného umění a architektury, profesuru nebo habilitaci v oboru teorie a dějin výtvarného umění a architektury, popř. u uchazeče s vědeckou hodností předpoklady k brzké habilitaci. PRAC.POMĚR: 100% úvazek, termín zahájení výkonu funkce od 1. září 2024 na 4 roky, na dobu výkonu funkce vedoucí/ho katedry bude uzavřena dohoda o výkonu vedoucího pracovního místa s možností odstoupení nebo odvolání z funkce vedoucí/ho katedry, která je nezbytnou podmínkou výkonu funkce vedoucí/ho katedry. NÁSTUP: září 2024, mzd. zařazení dle vnitř. mzd. předpisu.
Zaměstnanecké benefity: ubytování, podnikové stravování, předškolní zařízení
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecké a výzkumné činnosti, seznam publikovaných odborných prací s příp. ohlasy, doklady o ukončeném vzdělání, příp.doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předch. pracoviště, písemný projekt zamýšlené odborné orientace katedry v rozsahu dvou stran A4. Přihlášku doručte výlučně elektronicky (volnamista@tul.cz a v kopii jitka.havlikova@tul.cz) nejpozději do 12.05.2024. Výběr. Řízení je od 10.04.2024 zveřejněno na úřední desce TUL.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Vysokoškolský učitel
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Alena Šírková
volnamista|tul#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 29 000 Kč

Lektoři na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
30 000 - 45 000 Kč

Odborní asistenti na vysokých školách

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
17 500 - 22 500 Kč

Lektoři na vysokých školách

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
15 000 - 20 000 Kč

Docenti na vysokých školách

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?