MZDOVÁ ÚČETNÍ | TŘEBÍČ

Najdeme naši novou posilu? Otevřeli jsme pozici Mzdové účetní! Máš chuť na změnu?
Pokud tuto práci vykonáváš alespoň 3 roky, a to ve výrobní společnosti, určitě nám pošli svůj životopis!

Do Tvé náplně práce bude patřit:

* Zpracování mezd
* Dodržování legislativy
* Řízení docházkového a mzdového systému
* Sledování změn v legislativě
* Plnění zákonných povinností včetně komunikace se státními institucemi
* Měsíční reporting
* Kontrolu správnosti dat v systému
* Správu nástupů a ukončení zaměstnanců
* Řešení exekucí a insolvencí
* Evidenci pracovních úrazů a komunikaci s třetími stranami
* Vedení reportů ve spolupráci s vedoucími zaměstnanciZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
43 000 Kč
Pracoviště:
Třebíč
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ vzdělání
* Praxe min. 3 roky
* Znalost ZÁKONÍKU PRÁCE
* Praxi s komunikací s orgány státní správy
* Praxi s audity a kontrolami
* MS Office pokročilá znalost
* ŘP sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 6 týdnů dovolená
* 13. a 14. mzda
* Jazykové vzdělávání
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na životní/penzijní připojištění
* Kafetérie

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Mzdová účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#406947203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.