Projektový manažer / manažerka - Poradenství v podnikové ekologii

Společnost ISES, s.r.o. nabízí odborné služby a poradenství v oblasti odpadového hospodářství, vodního hospodářství, ochrany životního prostředí a ovzduší.

Více informací o společnosti naleznete na www.ises.cz.

Místo práce: Praha 6

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: klatovska@ises.cz.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• VŠ vzdělání (lze i SŠ s praxí v oboru)
• ochotu dalšího vzdělávání v oblasti veřejných zakázek a dotací
• schopnost pracovat v kolektivu
• komunikativnost a vstřícnost k zákazníkům
• výbornou znalost českého jazyka také v písemné podobě
• ŘP sk B - aktivní řidič

Výhodou:
• základní orientace v oboru
• vysokoškolské vzdělání

Náplň práce:

• poradenství v ochraně prostředí
• vedení evidence odpadového hospodářství
• zpracování studií v odpadovém hospodářství
• administrace projektů a žádostí o dotaci z fondů EU a národních zdrojů, zvláště v oblasti životního prostředí
• poskytování konzultací k projektům a žádostem
• příprava a administrace veřejných zakázek

Nabízíme / benefity:

• práci na HPP
• mzdové ohodnocení dle znalostí a zkušeností
• odborná školení
• příspěvek na stravné
• mobilní telefon
• dovolená 5 týdnů
• sick day
• další bonusy dle výsledků

Nástup:
ihned
Obor a Profese:
Ekonomika a podnikové finance - Project Manager
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.