Specialisté v oblasti ekonomie

z:9.4.2024, a:23.4.2024

Náplň práce: Komplexní zajištění ekonomické a účetní agendy, účtování majetku, závazků, pohledávek, tvorba, zpracování a kontrola čerpání rozpočtu, včetně plnění závazných ukazatelů, zpracování účetních a statistických výkazů, zpracování podkladů pro dotační tituly.
Požadavky: Vzdělání ekonomického směru minimálně SŠ, znalost podvojného účetnictví, zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací (zejména zákon o účetnictví včetně příslušných prováděcích vyhlášek a předpisů, zákon č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů), vynikající znalost kancelářských programů (MS Office - Word, Excel apod.), znalost účetního softwaru GINIS výhodou, znalost daňové problematiky, velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, schopnost samostatné i týmové práce, odolnost vůči psychické zátěži, ochota se vzdělávat a učit nové věci.
Při výběrovém řízení bude od uchazeče požadováno prokázání znalostí v souvislosti s pracovní pozicí.

Termín podání písemné přihlášky: do 7.5.2024 (v uvedeném termínu musí být přihláška doručena do sídla organizace nebo do datové schránky cnekyym)

Přihlášky doručte na adresu: Střediska sociálních služeb města Kopřivnice, příspěvková organizace, Česká 320, 742 21 Kopřivnice v zalepené obálce s nápisem: NEOTVÍRAT výběrové řízení - EKONOM/KA; v případě zaslání datovou schránkou do názvu předmětu písemnosti uvést NEOTVÍRAT výběrové řízení - EKONOM/KA; výpis z rejstříků trestů a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání musí být přiloženy v konvertované podobě, tj. s připojením doložky o provedení konverze).

Náležitosti písemné přihlášky:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) kontaktní informace uchazeče (telefonní či e-mailový kontakt),
f) informace, zda uchazeč splňuje předpoklady, podmínky a dovednosti uvedené ve výběrovém řízení,
g) požadavek na vrácení osobních materiálů přiložených k žádosti, jinak budou po ukončení výběrového řízení skartovány,
h) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí:
1. životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se ekonomické oblasti,
2. výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Možnost prodloužení pracovního poměru, taktéž možnost dohodnout datum nástupu.
Nástupní plat je dle NV 314/2017 Sb., příloha 1 podle délky započitatelné praxe.

Plat od:
21 370 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Kopřivnice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.05.2024
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lenka Galiová
556 821 283
personalni|sssmk#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

PísekAKTIV Zdravotnické potřeby s.r
od 230 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti personálního řízení

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
od 110 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?