ZAHRADNÍK

Chcete pracovat na čerstvém vzduchu a zároveň v práci nezažívat stereotyp? Pak je tato pozice přesně pro Vás. Stabilní společnost Komwag, podnik čistoty a údržby města, a.s. hledá nové kolegy na pozici: ZAHRADNÍK Náplň práce: - práce s křovinořezem, fukarem, plotostřihem apod. - hrabání, sekání trávy a další zahradnické práce - úklid a údržba auta a nářadí - zimní noční zásahy v Modleticích (odvoz zajištěn) - v případě sněžení je náplň práce úklid sněhu Pracovní doba: - PO - PÁ 6:00 - 14:30 - v případě sněhu je práce občas i o víkendech VHODNÉ i pro ABSOLVENTY
Vhodné pro: absolventy,
Poznámka k platu: Denní mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?