Obsluha zařízení na zpracování a recyklaci odpadů (kromě kovového odpadu)

z: 8.4.2024

věk nad 18 let, trestní bezúhonnost
minimálně středoškolské vzdělání ve stavebním oboru
orientace v mapových podkladech
zkušenost s vedením kolektivu pracovníků
praxe výhodou
dobrá znalost MS Office, znalost programu Helios výhodou
vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost týmové spolupráce
řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)

Zaměstnanecké výhody:
nástupní mzda 40.000 Kč, pololetní, roční odměny dle výsledků hospodaření
náborový příspěvek 20.000 Kč (po odpracování 6 měsíců)
25 dnů dovolené
zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, penzijní připojištění)

kontakt: SLUMEKO, s.r.o., 8:00 - 13:00, michaela.hanakova@slumeko.cz, 603 763 406


Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Kopřivnice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
08.04.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Hanáková
603 763 406
michaela#hanakova|slumeko#cz






Podobné nabídky práce

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

VyškovPlast - Mark s.r.o.
32 000 - 45 000 Kč

Montážní dělníci ostatních výrobků

TachovPRESSOL Tschechien s.r.o.
21 000 - 28 000 Kč

Kvalitáři a testovači výrobků, laboranti (kromě potravin a nápojů)

RokycanyKörber Pharma Packaging Materi
30 000 - 36 000 Kč

Montážní dělníci výrobků z pryže a plastů

Frýdek-MístekWINDOORS OKNA s.r.o.
27 000 - 30 000 Kč

Montážní dělníci výrobků z ostatních materiálů

LiberecRecruitment Place s.r.o.
od 18 900 Kč

Manipulační dělníci ve výrobě

PrachaticeFilament ID s.r.o.
od 6 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?