Řídící pracovníci v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO)

Chcete posílit náš tým? Hledáme kolegu/yni na pozici INŽENÝR KVALITY. Vhodný kandidát, by měl mít zkušenosti z oblasti kvality výrobní firmy, má rád zodpovědnost a pocit dobře odvedené práce. Nemusí mít vedoucí zkušenosti, ale cítí se na to, že by mohl řídit tým lidí (do budoucna možné povýšení na manažera kvality). Toto pracovní místo vyžaduje přirozenou autoritu a komunikační dovednosti.


Jaká je náplň práce na tomto místě?
Jsme auditovaní na systémy IATF, ISO 9001, 14001. Přesto bychom rádi změnili náš pohled na vedenou dokumentaci a optimalizovali ji. Tato práce je výzvou pro člověka, který by se rád podílel na vzniku nových procesů a jejich zavádění.

Mezi hlavní úkoly bude patřit:
o tvorba a udržování řízené dokumentace firmy
o implementace nových požadavků norem (zejména IATF, 9001, 14001, 45001,…)
o pravidelné provádění interních auditů a vedení či aktivní účast na zákaznických auditech
o monitorování, posuzování kvality během výroby a řešení reklamací se zákazníkem
o komunikace se zákazníkem
o spolupráce při stanovování standardů kvality
o posuzovaní abnormality a odchylky výrobků
o zpracovávání zákaznické reklamace a reklamace závod - závod
o vystavování reklamace dodavatelům
o poskytování podpory kolegům v oblasti kvality a spolupracování při řešení reklamací.


Jakého člověka hledáme?
Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka a dobrou jazykovou vybaveností.

Jako vhodný kandidát byste měl/a mít:
o min. SŠ vzdělání technického zaměření
o anglický jazyk - komunikativně (komunikace se zákazníky)
o orientaci v technické dokumentaci na velmi dobré úrovni
o znalost metodiky APQP, PPAP, nástroje kvality
o samostatnost, zodpovědnost.


Co Vám u nás nabízíme?
Mzdu dle zkušeností a praxe.
Odměnu za podíl na hospodářském výsledku společnosti (13. plat).
Peněžní i nepeněžní odměny za inovační návrhy.
Náborový příspěvek 20 000,- Kč.

Benefity:
o 5 týdnů dovolené
o dotované závodní stravování
o příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
o příspěvek na dopravu do zaměstnání
o možnost ubytování za cenově výhodných podmínek
o zvýhodněné telefonní tarify O2
o věrnostní odměny (dle délky pracovního poměru, …)
o další zaměstnanecké benefity a výhody (finanční podpora volnočasových aktivit z oblasti sportu a kultury, slevy na produkty a služby našich obchodních partnerů...)

První kontakt osobně v čase 8:00-15:00 hod., e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00-15:30 hod.

Plat od:
45 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Eva Skálová
778 983 091
eva#skalova|mgg#com







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.