Administrativní pracovník/ce s AJ (30 - 40.000 Kč)

Jsme přední výrobní společnost s dlouholetou tradicí a silným zaměřením na inovace a kvalitu. Naše produkty jsou ceněny jak na domácím, tak i mezinárodním trhu a naše společnost se pyšní širokou škálou zákazníků po celém světě. Pro podporu naší expanze a udržení vysoké úrovně spokojenosti zákazníků hledáme nového člena do našeho týmu.
* Denní komunikace se zákazníky z celého světa
* Přijímání a evidování objednávek v našem interním systému
* Poskytování aktuálních informací zákazníkům ohledně stavu jejich objednávek a dodacích lhůt
* Příprava faktur a dalších dokumentů souvisejících s objednávkami
* Aktivní podpora v procesu rozvoje a zdokonalování pracovních postupů a standardů

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.