BRIGÁDA – Asistent/ka recepce – Brno Bystrc

Baví Vás administrativní práce?  Umíte pracovat s datovkama? Pak přijďte k nám! Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o,  a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši centrálu v Brně hledáme brigádníka/nici na pozici Asistent/ka recepce Brno Bystrc. Jaká Vás čeká pracovní doba?  Pondělí až pátek od 12:00 do 16:30 hodin Termín brigády? Od 1. 4. 2024 do 31. 8. 2024, Jedná se o zástup. Kde budete pracovat?  Jakuba Obrovského 1389/1b, Brno Jaká bude Vaše náplň práce? Zpracování datových zpráv Pomocné administrativní práce (kopírování) Emailová a telefonická komunikace Zadávání dat do PC (faktury) Péče o návštěvy Co od Vás budeme požadovat? Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou Výbornou znalost českého jazyka Organizační a komunikační schopnosti Znalost práce s PC a internetu Čistý výpis z rejstříku trestů Pokud hledáte stabilní práci, volejte nebo pište na telefon: 734 360 001 nebo email: nabor@olman.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoGardner Denver CZ + SK, s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoGardner Denver CZ + SK, s.r.o.
od 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoMAMUT- THERM PRO s.r.o.
od 33 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoVaše společnosti s.r.o.
od 22 000 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.