Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem.

Náplň práce:
o zadání přijatých objednávek do systému a zadání do výroby
o komunikace se zákazníky
o vystavení expedičních dokladů, včetně faktur
o spolupráce se zaměstnanci prodeje
. o pracovní doba 7:00-15:30, práce je vhodná pro ženy
Požadavky:
o minimálně středoškolské vzdělání
o praxe v expediční administrativě výhodou
o samostatnost, pečlivost, zodpovědnost

Zaměstnanecké výhody:
MultiSport karta, příspěvek na stravování, odborná školení, mobilní telefon i k soukromému použití, dovolená navíc,

Plat od:
33 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Březina
jbrezina|mamutsro#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaŠTOCHL GROUP s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
24 100 - 31 820 Kč

Úředníci jinde neuvedení

KyjovMěsto KYJOV
24 100 - 37 370 Kč

Úředníci jinde neuvedení

HumpolecO2 Czech Republic a. s.
37 000 - 67 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceLANNUTTI CZECH, s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?