Odborní pracovníci v oblasti účetnictví, ekonomiky a personalistiky

Kdo jsme: zařízení pro pacienty v terminálním stadiu nevyléčitelné nemoci.
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxi v ekonomice 5 let
- ŘP skupiny B
Náplň práce:
- Podvojné účetnictví
- Účtování zdravotních pojišťoven
- Evidence smluv
- Podklady pro audit společnosti
- Investice, odepisování majetku
- Vedení fundraisingových projektů, grantů a dotací
- Správa sociálních sítí
Pracovní poměr na 1 rok
Zaměstnanecké benefity: 25 dní dovolené, notebook a mobilní telefon, práci na plný úvazek, pestrou práci v příjemném a vstřícném kolektivu, stravování v objektu
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
45 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Taťána Janoušková
604 697 317
reditel|hospiczdislavy#cz






Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Fakturanti

Nový JičínPiešťanský X-Force a.s.
23 000 - 25 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

PísekKD Haus s.r.o.
25 000 - 27 000 Kč

Fakturanti

ŘíčanyIES spol. s r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?