Nákupčí

z: 27.3.2024 a: 3.4.2024

Požadavky: víceletá praxe v oblasti nákupu, zkušenost s vedením týmu, dobrá orientace v ekonomické a právní oblasti související s uzavíráním smluv, strategické myšlení, silné vyjednávací schopnosti pro práci s dodavateli, vysoké pracovní nasazení, důslednost a loajalitu, orientaci na cíle, aktivní znalost angličtiny

Náplň práce: jednání s dodavateli , příprava a uzavírání smluv s dodavateli, odpovědnost za zpracování analýz nákupních příležitostí, řízení procesu nákupu, výběr vhodných dodavatelů, kontrola a dodržování dod. termínů, zodpovědnost za oddělení kmenových dat a skladů (zboží, náhradní díly)

Zaměstnanecké výhody: bonusy vázané na výkon, káva na pracovišti, flexibilní pracovní doba, příspěvek na stravu

Kontaktní osoba: Bc. Jiřina Nováková, telefonicky 07:00 - 15:30 hod. na čísle 721 618 369, emailem: Jirina.novakova@mixa.cz

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Nováková
721 618 369
jirina#novakova|mixa#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.