Inženýr/-ka dodavatelské kvality, AJ

Vaše náplň práce
  • neustálé vyhodnocování kvality dodavatelů
  • rozvoj kvality dodavatelů elektromechanických komponentů a průběžný monitoring, řešení reklamací
  • aktivní komunikace s dodavateli, provádění auditů u dodavatelů
  • odpovědnost za kvalitu výběru dodavatelů
  • spolupráce s odděleními napříč organizační strukturou celé společnosti
  • zahraniční služební cesty

Váš profil
  • technické vzdělání
  • aktivní znalost anglického jazyka (komunikace se zahraničními dodavateli, kolegy a nadřízeným v Německu)
  • znalost procesů, nástrojů v oblasti kvality
  • znalost standardů kvality IATF16949, VDA6.3, APQP, PPAP
  • zkušenosti na obdobné pozici ve výrobní společnosti

Naše nabídka
  • individuální stanovení mzdy dle zkušeností a znalostí
  • finanční bonusy a každoroční navyšování mzdy
  • profesní, i kariérní růst v rámci celého nadnárodního koncernu
  • příspěvek na dopravu a penzijní připojištění
  • dovolenou nad rámec zákoníku práce
  • dotované závodní stravování
  • flexibilní časové konto
  • firemní posilovna zdarma

Pracoviště:
Okres Domažlice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • technické vzdělání
  • aktivní znalost anglického jazyka (komunikace se zahraničními dodavateli, kolegy a nadřízeným v Německu)
  • znalost procesů, nástrojů v oblasti kvality
  • znalost standardů kvality IATF16949, VDA6.3, APQP, PPAP
  • zkušenosti na obdobné pozici ve výrobní společnosti

Bonusy:

  • individuální stanovení mzdy dle zkušeností a znalostí
  • finanční bonusy a každoroční navyšování mzdy
  • profesní, i kariérní růst v rámci celého nadnárodního koncernu
  • příspěvek na dopravu a penzijní připojištění
  • dovolenou nad rámec zákoníku práce
  • dotované závodní stravování
  • flexibilní časové konto
  • firemní posilovna zdarma

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalita a kontrola jakosti
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gabriela Fialová
+420724902405
g#fialova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.