Odborní asistenti v administrativě

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. - (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Charakteristika činnosti: Zajišťování specializované organizační a koordinační činnosti na úseku sekretariátu místostarosty a tajemníka. Zajišťování porad vedoucích odborů, vyhotovování zápisů těchto porad, organizování časového rozvrhu místostarosty a tajemníka MěÚ, příprava podkladů pro jednání místostarosty a tajemníka s jinými subjekty. Organizační zajištění zasedání zastupitelstva města, pořizování a zpracování zápisu a usnesení ze zasedání zastupitelstva města. Kompletování plnění úkolů jednotlivých odborů a interním auditem v rámci usnesení rady města, zastupitelstva města, vedení města a v rámci zápisů osadních výborů zastupitelstva města a zpracovávání materiálů orgánů města. Poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím. Výkon funkce dispečinku vozidel města. Aktualizace webových stránek města dle svěřených přístupů. Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání. Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned. Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů). Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, - dobré komunikační a organizační schopnosti, - příjemné vystupování, - dobrá znalost práce na PC, - psaní všemi deseti výhodou - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím výhodou, - praxe v dané oblasti výhodou, - řidičský průkaz B výhodou. Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče, - kontaktní telefonní číslo. Požadované doklady: - profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č.2/2024" a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu: Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 10.4.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučí

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
23 390 - 34 370 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.