SERVISNÍ TECHNIK | PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTY

Máš čerstvě dostudováno a chceš nastartovat kariéru nebo už jsi ostřílený technik?
Strojírenství je tvou vášní?

Pak tě tahle pozice určitě nadchne.

Pro menší, ale mezinárodní společnost zaměřenou na strojírenskou výrobu v potravinářství hledáme SERVISNÍ TECHNIKY, kterým nevadí cestovat do zahraničí.

Čeká tě:
- Servis strojů v ČR a v zahraničí
- Instalace výrobních linek a technická podpora zákazníkům
- Manuální práce - montáž, sváření,..
- Kontrola opotřebení a doporučení pro díly/servisZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Středočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Vzdělání se zaměřením na techniku
- Znalost AJ je na komunikativní úrovni (znalost němčiny výhodou)
- Orientace v technické dokumentaci
- Manuální zručnost - broušení, sváření, montování
- Ochota cestovat do zahraničí

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- 1000Kč/měsíc kafeterie
- Jazykové kurzy
- Společné obědy
- Teambuildingové akce - lezecká stěna, taneční kurzy, ...
- Pracovní oděv, nářadí

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Servisní technik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Praha Tech (GR)
(+420) 242 456 610
K#Tomaskova#406614203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.