Specialista logistiky - 50 000 Kč

Máte praxi v logistice a s jednáním se zákazníky?

Denně budete využívat anglický jazyk a pracovat s interním systémem a zpracovávat data zejména v MS Office, Excel.

Budete v kontaktu se zákazníkem, řešit objednávky, případné stížnosti zákazníka. Budete se podílet na plánování výroby a kontrolovat včasnost výroby - případně jednat se zákazníkem o možnost dodání vyrobených dílů.

Oceníme pokud již máte zkušenost v logistice a nejlépe z výrobní společnosti. Našich zkušených lidí si vážíme, a tak umožňujeme také případný kariérní růst v rámci společnosti.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min. SŠ vzdělání
* praxe v logistice, na obdobné pracovní pozici
* praxe z výrobního prostředí velkou výhodou
* angličtina na komunikativní úrovni
* znalost SAP systému, MS Office, Excel

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. plat
- 25 dní dovolené
- Závodní stravování
- Příspěvek na dopravu
- Jazykové vzdělávání
- Možnost růstu v rámci společnosti

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#406590203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?