Všeobecní administrativní pracovníci

Místem výkonu služby je Ústí nad Orlicí. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu: doba neurčitá. Předpokládaným termínem nástupu do služby na tomto služebním místě je duben - květen 2024. Na tomto služebním místě je státní služba vykonávána v rozsahu 40 hodin týdně (lze požádat o kratší úvazek). Informace o benefitech a možnostech sladění osobního a rodinného života s výkonem státní služby v tomto služebním úřadě naleznete na https://www.cssz.cz/web/cz/informace-pro-uchazece-ovolna-mista-ve-sluzebnim-pomeru. Na tomto místě zároveň naleznete informace o základních podmínkách výkonu služby. Bližší informace Vám budou sděleny na pohovoru. Náplň činnosti na tomto služebním místě spočívá: v zajišťování a provádění odborných agend ve vymezené oblasti důchodového pojištění, nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Provádění odborných činností v řízení o dávkách důchodového pojištění, nemocenského pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Samostatně kontroluje dodržování režimu dočasně práce neschopných pojištěnců. Vede potřebnou evidenci a statistiku o své činnosti, při zjištěných porušeních režimu dočasně práce neschopných pojištěnců ověřuje potřebné skutečnosti. Spolupracuje s ošetřujícími lékař, lékaři IPZS a orgány nemocenského pojištění. Připravuje podklady pro vydávání rozhodnutí o porušení režimu dočasně práce neschopných pojištěnců. Řídí referentské vozidlo, provádí jeho údržbu a doplňuje pohonné hmoty. Plní všechny povinnosti vyplývající z dohody o převzetí služebního referentského vozidla. Plní další úkoly v souladu se sjednaným druhem práce ale pokynů nadřízeného. Výkon činnosti vyžaduje uživatelskou znalost MS Office (WORD, EXCEL) vč. elektronické komunikace, schopnost a ochotu učit se novým věcem, organizaci přidělené práce a její zvládání v termínech, schopnost samostatné i týmové práce, odpovědnost, preciznost, flexibilitu, spolehlivost, proklientský přístup, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič a fyzickou zdatnost. Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28.03.2024, tj. v této lhůtě - doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Územní správa sociálního zabezpečení pro Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj a Pardubický kraj, Smetanova 43, 562 01 Ústí n. O., - podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, - podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail posta.uo@cssz.cz nebo - podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: pjzadah). V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíPENZION HŮRKA s.r.o.
130 - 150 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Ústí nad OrlicíKAMEL, s.r.o.
24 000 - 28 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?