Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Požadavky:
- SŠ/VŠ
- dlouhodobý zájem o tuto oblast
- zkušenost na obdobné pracovní pozice výhodou, ne podmínkou
- orientace v problematice ochrany vod, chemických látek a směsí, odpadového hospodářství, ovzduší výhodou
- organizační schopnosti, pečlivost
- příjemné vystupování, komunikativnost
- ochota učit se novým věcem, samostatnost
- řidičský průkaz pro skupinu B
- znalost anglického jazyka
Náplň práce:
- kontrola a spolupráce při vedení agendy odpadového hospodářství
- interní spolupráce s odděleními a externí komunikace s úřady
- kontrola provozu v rámci svěřených oblastí
- zajišťování agendy k nakládání s chemickými látkami a směsmi, k nakládání s vodami a k nakládání se závadnými látkami
- zajišťování agendy v oblasti ochrany ovzduší
- školení zaměstnanců v oblasti ŽP
- příprava provozů k provádění auditů EMS
Nabízíme:
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe
- Stravenkový paušál
- 5 dní dovolené navíc
- Možnost dalšího vzdělávání a rozšíření kvalifikace
- Jazykové vzdělávání
Hlásit se telefonicky nebo emailem.

Plat od:
32 000 - 39 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Svobodová
482 428 663
msvobodova|hpqplast#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?