Správci webu

z: 20.3.2024
- určeno pro OZP, zkrácený úvazek 20 hodin týdně.

Kompletní starost o webové stránky, tj.práce v Shoptetu, vkládání nových produktů, focení, úpravy fotografií, koordinace projektů, správa IT.
Kreativita, preciznost, samostatnost.
Nástup dle dohody.
Pracovní místo určeno pro OZP s částečným invalidním důchodem.

3 dny sick day, po zkušební době příspěvek stravování 100 Kč/směna, v den narozenin placené volno, po odpracovaném roce 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost 4 denního pracovního týdne nebo občasného HO.

Plat od:
150 - 250 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Horáková
608 304 424
office|zavarovacisklo#cz






Podobné nabídky práce

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryCC INTERNET s.r.o.
35 000 - 38 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
12 000 - 13 500 Kč

Správci webu

PrahaACHUM Drive s.r.o.
7 900 - 19 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

BrnoAT & T Global Network Services
od 41 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.