Hlavní účetní

POPIS POZICE:
Evidence došlých faktur a fakturace
Zabezpečení platebního styku, Cash flow
Příprava denního, týdenním a měsíčním reportingu
Analýza a komplexní zpracování saldokont, SELF-BILLING
Účtování bankovních výpisů, zodpovědnost za pokladní hotovost.
Spolupráce s auditory, zpracování statistických údajů.
Provádění měsíčních a ročních závěrek, revize zůstatků účtů, inventarizace majetku
Příprava měsíčních hlášení pro skupinu, koordinace se společnosti ve skupině
POŽADAVKY:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
Praxe na obdobné pozici podmínkou
Pokročilá znalost MS Office podmínkou
Znalost SAP podmínkou
Pokročilá znalost anglického jazyka - slovem a písmem podmínkou
Samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Zaměstnanecké benefity:
Příspěvek na obědy - stravenkový paušál (100,-Kč/den) plně hrazený zaměstnavatelem,
25 dní dovolené za kalendářní rok
Školení zdarma
Odměna za zlepšovací návrhy a záchyty
Odměna za pracovní výročí a životní výročí, příspěvek při narození dítěte, odměna bezpříspěvkovým dárcům krve
Stravování: chlazenkové, nápojové a coffee automaty, sodastream
Příspěvek na Multisport kartu
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Erika Gladišová
775 504 091
erika#gladisova|sodecia#com






Podobné nabídky práce

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

BrnoMoravia IT s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč

Hlavní účetní

BruntálDomov pro seniory Vrbno, přísp
23 390 - 37 170 Kč

Rozpočtáři specialisté

JeseníkJiří Marinka
33 000 - 37 000 Kč

Rozpočtáři specialisté

BrnoDIRS Brno s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?