Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

POPIS POZICE:
controlling procesů - plánování, forecasty, měsíční závěrky atd.
analýza odchylek od plánu, návrhy možných řešení
práce s programy Excel a PowerPoint - příprava dat
analýzy a příprava pravidelných reportů a prezentací
hledání a navrhování zjednodušení pracovních postupů
flexibilní pracovní doba
POŽADAVKY:
SŠ/VŠ v oboru financí, obchodní administrativy
zkušenosti s financemi/nebo controllingem výrobní společnosti 2-3 roky
znalost anglického jazyka B1
pokročilá znalost MS Excel podmínkou
zkušenosti s prací v SAP podmínkou
otevřenost novým nápadům a ochota zlepšovat procesy
detailní, silný analytický přístup, pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly
schopnost pracovat pod tlakem a v týmu, vynikající komunikační, prezentační a organizační dovednosti
samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Zaměstnanecké výhody:
Zajímavé platové ohodnocení dle praxe a zkušeností
Pružná pracovní doba - 7,5 hod. denně
Příspěvek na obědy - stravenkový paušál (100,-Kč/den) plně hrazený zaměstnavatelem
25 dní dovolené za kalendářní rok
Školení zdarma
Odměna za zlepšovací návrhy a záchyty
Odměna za pracovní výročí a životní výročí, příspěvek při narození dítěte, odměna bezpříspěvkovým dárcům krve
Stravování: chlazenkové, nápojové a coffee automaty, sodastream
Příspěvek na Multisport kartu
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně.

Plat od:
55 000 - 65 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Elektrotechnika a energetika
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Erika Gladišová
775 504 091
erika#gladisova|sodecia#com







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.