Odborní účetní všeobecní
Výběrové řízení č. 2024/28
Druh práce: výkon odborných ekonomických agend statutárního města Olomouce zařazených v odboru ekonomickém Magistrátu města Olomouce
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:
-5 týdnů dovolené,
-4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost,
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců,
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv,
-příspěvek na stravné,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,
-možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům,
-služební mobilní telefon a notebook,
-možnost využít benefitní program mobilních operátorů,
-finanční a věcné dary,
-možnost opakovaného využití městského plaveckého bazénu zdarma,
-permanentky do Moravského divadla, do ZOO a na hokej,
-interní jazykové kurzy skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti,
-možnost kratší pracovní doby a jiné úpravy pracovní doby,
-možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu,
-jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž.
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-komplexní vedení účetních knih například deníku, hlavní knihy, knihy analytických účtů a knihy podrozvahových účtů, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účetního rozvrhu u přijatých transferů dotačních projektů od přijetí až po vyúčtování,
-komplexní vedení účetních knih fondů, jejichž zřizovatelem je SMOl,
-kontrola a likvidace cestovních příkazů.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Obor: v oblasti ekonomických agend výhodou.
Praxe:
-praxe ve veřejné správě výhodou,
-praxe v oblasti ekonomických a účetních agend výhodou.
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel),
-přehled o finančním hospodaření a rozpočtových pravidlech a orientace v problematice DPH výhodou,
-adaptabilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-samostatnost,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším do
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.