Ostatní úředníci jinde neuvedení

Finanční vztahy příspěvkových organizací vůči zřizovateli (rozpočtový proces, hospodaření, účetní závěrka). Zajišťování agendy rozpisu rozpočtu pro regionální školství. Kontrola nad efektivním využíváním finančních prostředků ve školách a školských zařízeních.

Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.

Vzdělání ekonomického zaměření nebo odpovídající praxe v oboru. Znalost souvisejících právních předpisů, zejména: zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, ve znění pozdějších předpisů; základní znalost problematiky zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (zejména s MS Excel).

Přihlášky do výběrového řízení zašlete nejpozději 13,5.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: 354 228 153

Plat od:
26 390 - 37 370 Kč
Pracoviště:
Sokolov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání - konzervatoř
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miluše Bartošová DiS.
354 228 153
miluse#bartosova|mu-sokolov#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.