Všeobecní administrativní pracovníci

Prvotní kontakt:
e-mailem: personalni@spokojeny-domov.cz
telefonicky: 777 831 749 8-15 Po-Pá

Upřesňujicí informace:
Administrativní pracovník/ce
Do našeho týmu bychom rádi přivítali vysoce motivovanou, příjemnou a samostatnou osobnost s organizačními a komunikačními schopnostmi, která se nezalekne pracovních výzev, mnohdy nejednoduché denní operativy i stále se měnících podmínek v sociálních službách.

Co Vás čeká a nemine:
Všeobecné administrativní práce - kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
Práce v Excelu, Wordu a Google Workspace
Správa veškeré majetkové agendy organizace
Administrativa spojená s půjčováním kompenzačních pomůcek
Telefonická, e-mailová a osobní komunikace s veřejností v rámci půjčovny kompenzačních pomůcek
- práce s pokladnou za kompenzační pomůcky - evidence, doklady, měsíční uzávěrky aj.
- participace na správě vozového parku
- spolupráce s účetním oddělením

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- min. SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC - velmi dobrou znalost MS OFFICE
- schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- pečlivost, spolehlivost odpovědnost
- flexibilitu, ochotu učit se
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Velkou výhodou bude:
- zkušenost v oblasti správy majetku

Zaměstnanecké výhody:
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr
- možnost občasné práce z domova
- menší kolektiv a zázemí organizace rodinného charakteru
- jistotu práce danou zaměřením organizace
- slevy na regenerační služby
- mobilní telefon a notebook
- příspěvek na stravování
- 25 dní dovolené
- 3 Sick days

Plat od:
24 200 - 26 200 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Lachorová
777831749
personalni|spokojeny-domov#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?