Realitní makléři

První kontakt:
e-mail: asistentka@rkkotek.cz

Zájem o trh s nemovitostmi, aktivní prodej, komunikace s prodávajícími a kupujícími, aktivní schůzky s klienty, právní problematika obchodu, příprava nemovitosti na prodej.

Požadavky:
Časová flexibilita, ŘP sk. B, komunikační schopnosti, zájem učit se nové věci a vzdělávat se v tomto oboru.

Zaměstnanecké výhody:
Možnost home office, firemní telefon, notebook, nadstandardní ohodnocení 50-90% ze zrealizovavých obchodů, bonusy, firemní auto.

Plat od:
30 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.03.2024
Obor a Profese:
Realitní makléř
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikol Vejsadová
606 730 332
asistentka|rkkotek#cz






Podobné nabídky práce

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
40 000 - 80 000 Kč

Realitní makléři

Hradec KrálovéLukáš Proček
80 000 - 120 000 Kč

Obchodní zástupci

HodonínOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 30 000 Kč

Realitní makléři

KadaňDalibor Jech
30 000 - 40 000 Kč

Realitní makléři

RakovníkPetr Beneš & Partners s.r.o.
15 000 - 18 000 Kč

Realitní makléři

LitoměřiceDavid Hozák
25 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?