Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Popis pracovní pozice: " příprava podkladů pro účetnictví " příprava dokladů k žádostem a vyúčtování dotací " příprava pracovních a darovacích smluv " zpracování docházky pracovníků " zajištění agendy v oblasti spisové a archivní služby, pošty a datové schránky " vedení pokladny a bankovních operací " vyřizování korespondence " evidence smluvní dokumentace, personální agendy a technického vybavení Požadujeme: " VŠ / SŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření " dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování " výbornou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) " samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, empatičnost a aktivní přístup " schopnost plánování a systematické práce " odolnost vůči zátěži při vysokém pracovním zatížení " ztotožnění se s cíli a posláním organizace, " trestní a morální bezúhonnost Nabízíme: " práci na plný úvazek " odpovídající finanční ohodnocení (25.000,- Kč) " pravidelné vzdělávání a osobnostní rozvoj " profesní rozvoj " flexibilní pracovní dobu " práci v dynamicky se rozvíjející organizaci " práci v zařízení s třicetiletou tradicí " 5 týdnů dovolené Zaměstnanecké výhody: " pravidelná supervize " práce v zařízení s dvacetiletou historií " 5 týdnů dovolené " profesní vzdělávání " benefity pro zaměstnance Kontakt: e-mailem.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu




Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Nové Město n. MetujíMěsto Nové Město nad Metují
24 100 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ProstějovÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.