Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Místo výkonu práce: Chrudim
Obsazujeme pozici - správce pojistného kmene

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stravenky, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno, cafaterie, příspěvky na ŽP i penzijní spoření.

První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle od 8:00 - 16:00 hod., na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně Chrudim.

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Risk Manager
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Zikudová
733 164 528
lzikudova|koop#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

PrahaVIG RE zajišťovna, a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

JihlavaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Velké MeziříčíKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.