Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Náplň práce: péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení

Očekáváme: min. středoškolské vzdělání, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci

Nabízíme: spolupráci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení, silné zázemí ve stabilní společnosti

Stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, příspěvek na životní a penzijní pojištění, slevy na produkty, cestovní pojištění zdarma

První kontakt e-mailem;

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
Risk Manager
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Iva Hradilová
608 801 962
ihradilova|koop#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

PrahaVIG RE zajišťovna, a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

JihlavaGenerali Česká pojišťovna a.s.
24 300 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Velké MeziříčíKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví

Žďár nad SázavouKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.