Grafici a výtvarníci v multimédiích

První kontakt telefonicky od 8:00 - 16:00 hodin.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Grafici a výtvarníci v multimédiích

BrnoAtlas Copco Services s.r.o.
od 102 000 Kč



Podobné nabídky práce

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

LitoměřiceInstitut Česká práce s.r.o.
10 000 - 30 000 Kč

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

BlanskoMETAL GRANIT spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Grafici a výtvarníci v multimédiích

PrahaHICO Czech s.r.o.
od 60 530 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecB E K O Engineering, spol. s r
30 000 - 45 000 Kč

Grafici a výtvarníci v multimédiích

OstravaLanči tisk s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

KarvináprofiPOTISK s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?