Do našeho plzeňského týmu hledáme kolegu/kolegyni, která posílí naše oddělení temporary staffing, které se specializuje na nábor dočasně přidělených zaměstnanců k našim významným klientům.ADMINISTRATIVA, KOORDINACE, DENNÍ KOMUNIKACE - to je hlavní náplň práce Recruitment Consultanta u nás v Graftonu. Co budete mít na pozici konkrétně na starosti?- komunikaci s našimi klienty- vyhledávání vhodných kandidátů na dělnické/výrobní pozice včetně tvorby inzerátů, selekce CV a vedení pohovorů- veškerou HR administrativu související s náborem (nástupní/výstupní pracovní dokumenty), zajištování lékařských prohlídek, zpracování docházek dočasně přidělených zaměstnanců, podkladů pro mzdy, atp.- komunikaci s úřady a ubytovacími zařízeními- úzkou spolupráci s ostatními odděleními společnosti- NÁSTUP IDEÁLNĚ IHNED, popř. dohodou- Pracovní doba: 8-17hod. (čím dřív do práce přijdeš, tím dříve odejdeš)Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
- SŠ vzdělání- praxe v oblasti HR, nebo v administrativě jsou velmi vítány- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího- znalost AJ na úrovni min. B1 - schopnost domluvit se- MS Office - běžný uživatel, znalost práce s Outlookem a Excelem- proaktivní přístup, pečlivost a zaměření na detail- vytrvalost a chuť se neustále vzdělávat- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Anglicky
- kompletní zaučení na pozici- až 4 dny volna navíc nad rámec zákonné dovolené- 2 dny volna navíc tzv. sick days- až 6 dní volna na společné teambulidingové aktivity- cafeterie ve výši až 14 400 Kč/rok- stravenkový paušál (107Kč/den)- příspěvek na multisport kartu- příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění až 6 000Kč/rok (po 2 letech ve společnosti)- smartphone – i pro soukromé hovory, notebook- jazykové vzdělávání hrazené firmou- častá průběžná školení a zvyšování tvé kvalifikace