Kontakt: Štýsová Terezie, e-mail: terezie.stysova@SITS.msf.orgVaší náplní práce bude:- Poskytování podpory, školení a konfigurace koncovým uživatelům druhé úrovně- Rychle a profesionálně vyhodnotit incidenty a servisní požadavky a podniknout kroky k jejich vyřešení- Eskalace a postoupení nevyřešených problémů ostatním členům týmu nebo úrovni 3, pokud je to vhodné- Správa SharePointu- Podpora O365 pro mobilní zařízení- Monitorování a údržba MS O365 na denní bázi.- Denní podpora a správa služby Microsoft Active Directory, zásady skupiny.Integrace služeb MS O365 a řízení zabezpečení Azure.Váš profil:- 1-3 roky zkušeností s rolí IT podpory v první linii nebo ekvivalentní pozice- Silné dovednosti v oblasti služeb zákazníkům- Perfektní znalost anglického jazyka- Schopnost řešit složité problémy- Přijetí plné odpovědnosti za výsledky- Zkušenosti se správou služby Modern SharePoint - Znalost prostředí PowerShell (pro správu O365)- Porozumění požadavkům brány firewall potřebným pro všechny funkce Office 365- Vynikající písemné dovednosti, schopnost efektivní dokumentace otázek, problémů a požadavků uživatelů- Dobrá znalost aplikací a platformy Microsoft Office 365 včetně implementace SharePoint- Znalost MS Excel, Word, MS Project, MS Teams a PowerPoint- Zkušenosti v prostředí mezinárodní organizace jsou velkým plusem- Zkušenosti v silně decentralizovaném prostředí jsou preferovány- Schopnost pracovat zcela samostatně- Schopnost příležitostně cestovat mezinárodněZaměstnanecké výhody:Dovolená: 25 dní / rokPráce z domovaZdravotní volno: 6x / rokCafeteria / stravenky