Správci objektů

vzdělání: vyuč., SŠ, VOŠ, VŠ

Pomoc při správcování rodinného pensionu - 19 pokojů - pomoc při přípravě, snídaní, pomoc při převlékání pokojů, servírování večeří, příprava nápojů, pomoc v malé restauraci. Umět ubytovat hosty a vést agendu. Požadujeme bezúhonnost, příjemné vystupování, pracovitost. Praxe v oboru je výhodou, turnusy dle dohody...

strava a ubytování v době práce zajištěno zdarma

kontakt: emailem, telefonicky (09:00 - 19:00)

Plat od:
32 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Semily
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.04.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PaedDr. Lenka Šnebergrová Rysulová
606 911 708
info|horskezatisi#cz






Podobné nabídky práce

Správci objektů

KolínMateřská škola Český Brod, Sok
od 10 115 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Správci objektů

Plzeň-severB & BC, a. s.
21 000 - 27 000 Kč

Správci objektů

PlzeňMěstský ústav sociálních služe
22 000 - 28 000 Kč

Správci objektů

ZnojmoEXbuy s.r.o.
24 500 - 26 000 Kč

Správci objektů

OstravaBaM real, s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?