Odborní asistenti v administrativě

Obchodní asistent/ka s NJ Umíš se domluvit německy a máš příjemné vystupování a rád komunikuješ s lidmi? Tak hledáme právě tebe! Do našeho kolektivu hledáme vhodného kandidáta na pozici Obchodní asistent/ka s NJ. Požadujeme: - znalost německého jazyka (schopnost domluvit se) - příjemné vystupování - komunikativní osobu (komunikace se zákazníky) - uživatelská znalost práce na PC - aktivní a pozitivní přístup k práci - schopnost efektivní organizace práce, pracovitost, zodpovědnost - zájem o zahraniční obchod Nabízíme: - stabilní a moderní pracovní zázemí v Ratíškovicích - atraktivní mzdové ohodnocení - rádi tě zaškolíme - 4 týdny dovolené - příspěvek na stravování Pracovní náplň: - komunikace se zákazníky - péče o stávající zákazníky - specifikace potřeb zákazníka a navrhování vhodných řešení - vedení evidence zákazníků - hledání nových obchodních příležitostí - administrativa spojená s požadavky zákazníků - plánování služebních cest a obchodních schůzek - komunikace s ostatními odděleními ve společnosti Pokud tě námi nabízená volná pracovní pozice zaujala, životopis prosím zasílej s označením Obchodní asistent/ka s NJ na e-mail: kariera@macekasyn.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

HodonínMACEK a SYN, s.r.o.
30 000 - 50 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.