Odborní asistenti v administrativě

PODPORA OBCHODU A ADMINISTRATIVY Hlavní pracovní náplní bude: Administrativní podpora obchodu, komunikace s klienty a obchodními partnery společnosti práce s firemním informačním systémem apod. Práce především z kanceláře. Nejedná se o akviziční činnost, či kontaktování potenciálních klientů. Zaměstnání na hlavní pracovní poměr s osmihodinovou pracovní dobou - standardně: 7:30 až 16:00 h. Co požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - loajalitu a svědomitost - komunikativnost - pracovitost - ochotu se vzdělávat - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook…) Co nabízíme: - hlavní pracovní poměr - perspektivní a zajímavé zaměstnání - práci v týmu pozitivně laděných kolegů - atmosféru rodinné firmy - zázemí na nejvyšší úrovni v daném oboru - zajímavé finanční ohodnocení s pravidelným růstem (dle osobních, týmových i firemních výkonů) - Nástupní plat 25 000 až 30 000 Kč (růst po zkušební době a zaškolení) - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, penzijní připojištění, placený tarif na mobilním telefonu, firemní akce, akce s obchodními partnery a další - vzdělávání program, podpora profesního a osobního rozvoje včetně odborných zkoušek a certifikací Kontakt: Motivační dopis (mail) a strukturovaný životopis zasílejte na sburesova@jbgroup.cz, Sabina Burešová, obchodní manažer. Další kontakty případně naleznete na www.jbgroup.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

MostKZ system s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínBONATRANS GROUP a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PísekKatastrální úřad pro Jihočeský
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?