Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Antonova Marta, e-mail: olivabeauty@email.cz
osobně: Vodičkova 41 Praha 1, Ligna 3 patro kansl. 314 dle telefonické, e-mailové dohody

Registrace klientů a práce s nimi. Schopnost nevytvářet konfliktní situace. Schopnost komunikovat s klienty podle našeho protokolu. Správa příběhů na Instagramu a Facebooku; Stories a Reels. Vyžaduje se odolnost vůči stresu a důslednost. Znalost českého a ruského jazyka.

Zaměstnanecké výhody: Zaškolíme Vás. Nabízíme skvělé pracovní podmínky + firemní slevy na služby v našem projektu až -50 %. Osobní ohodnocení. Práce se skvělým týmem.

Plat od:
21 300 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Antonova Marta
olivabeauty|email#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?