Technici přípravy a realizace investic, inženýringu v ostatních průmyslových oborech

POPIS ČINNOSTI:
Vedení dokladů při realizaci akce (např. dodávka stavebních prací nebo nová technologie), kontrola fakturace a vedení archivu investičních akcí firmy. Vyhledávání podkladů pro investiční akce, příprava žádostí o vyjádření ke stavebním akcím a příprava žádostí k vydání povolení stavby. Zařazování nového hmotného majetku do majetku společnosti. Vyhotovování likvidačních protokolů majetku. Vedení kompletní agendy pro oblast nakládání s odpady. Vedení agendy v zavedeném systému metrologie. Vyhotovení podkladů pro statistiku. Spolupráce s ostatními odděleními a pracovišti společnosti. Kvalifikované a samostatné vyřizování záležitostí v oblasti přidělené agendy, zajištění administrativních prací spojených s činností oddělení.
POŽADUJEME:
- znalost čtení výkresové dokumentace
- znalost práce na PC (Excel, Word)
- samostatnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost
- kladný vztah k administrativě
- ochota učit se novým věcem
- řidičský průkaz sk. B
NABÍZÍME:
- stravenkový paušál
- životní pojištění
- benefitní poukázky
- příspěvek dětem na letní tábory
KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem
Fencl Petr Ing., tel.: 602 100 365, e-mail: technika@nopek.cz

Plat od:
27 000 - 29 000 Kč
Pracoviště:
Vysoké Mýto
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Specialista vývojového týmu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Fencl
602 100 365
technika|nopek#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?