IT analytik (65 - 90.000 Kč)

Pohybuješ se rád/a v IT prostředí a baví Tě kontakt s lidmi? Máš cit pro zákazníka, jeho požadavky a potřeby? Hledáme někoho, kdo ocení přátelskou a týmovou spolupráci v naší společnosti a přispěje svým osobním přístupem a rozvojem k jejímu dalšímu růstu.
* práce s daty z různých datových zdrojů (relační databáze, CSV, Excel) zahrnující např. registrace, platební metody, CRM
* získání požadovaných dat a jejich následná kontrola
* komunikace s interními i externími zákazníky a pochopení jejich požadavků
* návrh datových výstupů na základě potřeb zákazníků

Plat od:
65 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Integration Services, Analytical Services, Reporting Services
* UML, Enterprise Architect
* znalosti v oblasti Microsoft.NET
* uvítáme zkušenosti s JIRA a Confluence

Bonusy:

* pružnou pracovní dobu a homeoffice
* práci v pohodovém a neformálním prostředí
* přátelský kolektiv a pravidelné teambuildingové akce (grilovačky, deskovky, LAN párty, filmové večery, lasergame a další)
* pěkné kanceláře (dog & children friendly), relax zónu s fotbálkem a dost místa k parkování kolem budovy
* individuální přístup (ne korporát)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT, informační technologie
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Hong Nhung Tranová
+420 722 902 374
h#n#tranova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?