Řídící pracovníci v oblasti marketingu

- Minimálně 5 let zkušeností v oblasti marketingu s důrazem na podobnou cílovou skupinu
- Schopnost rychle reagovat na měnící se tržní podmínky a adaptovat marketingové strategie
- Systematičnost, cílevědomost, energičnost a velký tah na branku
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Analytické myšlení a schopnost efektivně využívat data pro rozhodování
- Zkušenost s mezinárodním marketingem a obchodním prostředím
- Velmi pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem
- Velmi dobrá znalost ukrajinského, ruského a německého jazyka

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Plat od:
70 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Karel Lyčka
+420 777 296 116
Karel#lycka|meest#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti péče o děti

PardubiceMěsto Přelouč
40 000 - 50 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti styku s veřejností

PrahaCITS V Service (Czech Republic
od 40 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

DomažliceÚstřední kontrolní a zkušební
27 650 - 40 740 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.