Finanční analytici

Popis pozice
1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy):
Rozpočtování, ekonomické analýzy;
Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting)
Kontrola plnění rozpočtu;
Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů);
Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek;
Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů.
2.Tvorba CF (DDS):
Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci;
Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb;
Plánování peněžních toků;
Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada.
3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb
4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu)
5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS);
6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti;
7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů;
8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc;
9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu;
10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky;
11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu;
12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD);
13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům;
14. Plnění dalších pokynů vedoucího;
15. Účast na inventarizaci.
Co Vám můžeme nabídnout
- Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti.
- Nástup možný ihned,.
- Příspěvek na stravování.
- Služební vozidlo.
- Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
70 000 - 95 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.01.2024
Obor a Profese:
Finanční analytik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrey Maximovich
+420 724 028 298
andrey#maksimovich|mechel#com






Podobné nabídky práce

Finanční analytici

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
50 000 - 57 000 Kč

Finanční analytici

LounyGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Finanční analytici

Hradec KrálovéAmcor Flexibles Nový Bydžov, s
od 60 000 Kč

Finanční analytici

PrahaMSD Czech Republic s.r.o.
od 50 000 Kč

Finanční analytici

KladnoMETAL TRADE COMAX, a.s.
od 60 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.