Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Kontakt: e-mail: vera.henclova@sap.com

Nápň práce: Kontrola a analýza dat, podpora koncových uživatelů, zepšování procesů odvozených od správy dat, dokumentace datových pravidel, procházení systémů a databází zejména SAP a CMS, CRM, DCD Cockpit atd, podopora digitalizace a inovací.
Požadavky: Výborné komunikační dovednosti, více než jeden rok zkušeností s contractingem, znalost systému SAP, angličtina a čínština podmínkou.
Místo výkonu práce: Praha a adresa zaměstnance v České republice

Plat od:
39 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.01.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Věra Henčlová
vera#henclova|sap#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Mladá BoleslavAFINASERVICE, odštěpný závod
od 21 700 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoJUDr. Karel Urban
od 22 500 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.